עלינו

מצוינות

ויצירתיות.

אודות חברת י.כוכב

חברת י.כוכב הינה חברה פרטית בבעלות משפחת כוכב מהמובילות בישראל בתחום הבניה והיזמות. החברה נוסדה ע"י יצחק כוכב, וצמחה בהתמדה הודות לתרבות הניהולית המדגישה תכנון, דיוק וביצוע ללא פשרות, אמינות ושקיפות מלאה בין החברה ללקוחתיה תוך יצירת חווית מגורים יוצאת דופן בסנטדרטים הגבוהים ביותר בפרויקטים האיכותיים אשר בונה החברה באזורים המתפתחים והמבוקשים ביותר. כיום החברה מנוהלת ע"י בני דור ההמשך רונן ודני כוכב הממשיכים להצעיד את החברה להצלחותיה.

חברת י.כוכב חרטה על דגלה מיום היווסדה את דגל המצוינות והיצירתיות. בכל פרויקט אותו ניגשת החברה לתכנן ולבצע, ניתנים דגש והקפדה יתירה על עיצוב, ייחודיות ומגע אישי, בחירת חומרי גמר ברמה גבוהה ומפרט עדכני – אלו היוצרים את הבידול והאיכות מעל לכל, אלו ההופכים כל פרויקט ליצירת מופת תכנונית ואדריכלית.

מלבד היותה פורצת דרך בכל תחומי התכנון והעיצוב, מקפידה החברה על איכות גבוהה ויחס אישי לאורך כל הדרך. תודעת השירות הגבוהה והליווי הצמוד של צוות עובדי החברה, מהווים את כרטיס הביקור שלנו מול לקוחותינו, הנחשבים לשגרירים המייצגים נאמנה את חזון החברה וערכיה. י. כוכב מכתיבים את הסטנדרט כבר מעל 33 שנה.

מעל
0 שנה
בונים איכות
מעל
0
דיירים
מעל
0
פניות ביום
מעל
0
מ"ר בנוי
פרויקט בנייה בנהריה | כוכב בונים איכות

LIVE WITH STYLE

כוכב בונים איכות

דילוג לתוכן