פיבקו בשדרה

הפרויקט הסתיים ומאוכלס

הגעתון 48

מיקומו הייחודי של פרויקט “פיבקו בשדרה“ בין המרכז התוסס של נהריה לחוף הים הקסום, מאפשר לכם לשמור על אורח חיים עירוני ודינאמי, במקביל למגורים באזור שקט ופסטורלי,  כמעט על קו המים.

טיילת החוף הצפונית ביותר בישראל,  אשר נבחרה לטיילת המרהיבה והיפה בארץ , משתרעת על פני 3 קילומטרים ומציעה לאורחיה פארק אתגרי, אמפיתיאטרון, מסלולי אופניים וג’וגינג, מתקני ספורט, בתי קפה, מסעדות וחוף ים. מצידו השני של הפרויקט תוכלו ליהנות מכל יתרונות שדרת הגעתון הידועה של נהריה, המהווה מוקד הבילוי, התרבות והעסקים של בירת הגליל המערבי.

החיבור האולטימטיבי בין הניסיון, איכות הביצוע, הסטנדרט המוקפד והוותק של י. כוכב ובין הרעננות והיצירתיות של אילן פיבקו, יצר בניין מגורים חדשני ופורץ דרך, ראשוני ובלעדי בחשיבה, בתכנון ובסגנון. הפרויקט כולל דירות 4 חדרים, מיני פנטהאוזים ופנטהאוזים מפוארים, מאובזרים ברמת High Premium דוגמת הפרויקטים הנחשבים ביותר בישראל. לכל הדירות מרפסות גדולות הפונות לים הפתוח ולהרי הגליל ממזרח.

פרויקט “פיבקו בשדרה“  כולל  20 דירות יוקרה בלבד, מעוצבות ומתוכננות ברמות הגבוהות ביותר, תוך שמירה על סגנון ה”ארט-דקו“ המודרני,  הלבן, הנקי והאלגנטי, קו ראשון למים.

Previous slide
Next slide

הפרויקט נמכר!

5/5
SOLD OUT
0
אחוז
איכלוס

הצטרפו למועדון הלקוחות שלנו ותהיו מעודכנים בכל ההטבות והפרויקטים החדשים!

כרטיס חבר מועדון כוכב בונים איכות

*במשלוח טופס זה הנך מאשר/ת להכלל במאגרי המידע של החברה וקבלת פניות שיווקיות ופרסומים באמצעות מיילים ו/או הודועות טקסט, ניתן להסיר את פרטיך מרשימת התפוצה בכל עת.

דילוג לתוכן